ett gott skratt förlänger livet

...mötte mami utanför hennes jobb tidigare idag, skulle åka med hem till henne, jag klev ur bilen ute på parkeringen och börja traska mot porten.. Mamma stannade mitt i vägen och tog upp sin mobil och börja ringa min syster Erica för att hon skulle komma ner (men seg som hon är så fick vi lov att gå upp), jag kom till sista trappen och såg att dörren stog öppen (jag trodde såklart att yra Erica hade glömt stänga dörren) så jag gick dit öppnade dörren och tänkte skrika "Du vet att du har suttit här med dörren öppen va?!", MEN så blev inte fallet, jag öppnade dörren och fick världens chock(!), där stog Erica med det största huvudet jag någonsin sett, snacka om att man fick sig ett gott skratt..
Hon hade nämligen stora papiljotter i huvudet och inte nog med det dom va inlindade i en lång scarf också..

...ska lägga in bild på det sen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha!

2008-10-17 @ 19:05:31
URL: http://awarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0